fredag 5 mars 2010

Hej på er!!

Nu var det länge sen jag var inne på min blogg och skrev igen.
Idag tänkte jag ladda in lite bilder på vad jag har gjort den
senaste tiden. Det var ju ett tag sen jag visade något här.Det här
är mitt senaste projekt som jag gjort av mitt DT-paket från MiMa´s.
Det blev en dagbok som jag altrat.
Här är framsidan:


Och här är baksidan:



Förra veckan hade vi en utmaning i DT-teamet att skapa efter en Youtube video.
Den blev så här:




Har även gjort en LO också. Det blev en LO från mitt bröllop. Hittade ett tackkort som jag skapade bröllopsminne av.


Det var allt för idag.
Hoppas att ni alla mår bra och att jag snart kan åka hem till min kära DT-kollega och scrappa fram mer alster. Det blir mycket roligare om man kan sitta ihop med någon och scrappa och jag mår genast mycket bättre när jag kommer hem till henne och scrappar.
Många kramar från mig.

1 kommentar:

  1. Hej hopp! Visste inte att du hade blogg vännen...men nu ska jag allt bli en ´följare´här åxå...så nu får du minsann jobba på å ladda upp oftare hahaha...

    kram L

    SvaraRadera